søndag 16. januar 2011

og vinnerne er.....

Den siste uken har jeg tilbudt gratis babyfotografering, og fulgt min egen blogg med litt ekstra spenning! :) Responsen har ikke vært så veldig stoooor, og jeg var forberedt på det! :) Så det går fint! Men jeg har fått to kandidater, i tillegg til noen (litt for) store, og noen som trakk seg! :)  I tillegg har jeg fått et super-napp som jeg ikke regnet med, og tilgangen på nyfødte er sannsynligvis sikret framover! Kommer tilbake til det senere!

Men nå håper jeg det er to mødre som blir veldig glad for dagens innlegg fra meg! :) 
Vinnerne av gratis fotografering og en forstørrelse på 20x30 er:

ta-ta-ta-taaa:

Hannekb, som har en jente som er 1 uke i dag!  
(kan du ta kontakt, jeg får ikke tak i deg.)  :)

og

jorunn.tendeland som er tante til en gutt som er født to mnd for tidlig. 
Han er 3 uker i dag, men utvikler seg mye senere enn sine jevnaldrende, og jeg har veldig lyst å prøve å få tatt bilder av han! 

GRATULERER begge to, gleder meg til å fotografere de små underne!!

Jeg skulle gjerne sagt at bildene under her er tatt av meg, men det er de ikke!! Jeg har googlet meg fram tid dem, og de fleste har Tracy Raver tatt! Det er slike bilder jeg ønsker å bli flink til å ta, og håper jeg får god trening etterhvert! 
Nyyyyt synet av disse fantastiske nyfødte, som alle er under 10 dager gamle!

Tracy Raver, google







NRK, reportasjebilder på nett:





9 kommentarer:

Anita sa...

Vert kjekt å følge med på. Har håp om ein dag få tatt slike bilder, men må gå litt fleire trappetrinn først. Har stor tru på deg ut frå det du har vist på bloggen din og ønsker deg så mykje lykke til! Mvh Anita

Unknown sa...

Åhh, så herlige bilder*smelt*

Lise sa...

Gratulerer til vinnerene. De kommer til å få minner for livet :)

Pia sa...

Grattis til vinnerne!

drømmefabrikken ♥ sa...

Gratulerer så mye til vinnerne! Det er fanbtastisk å jobbe med de aller minste. Jeg skal ta bilder av nyfødte tvillinger senere i dag og gleder meg veldig til det:-) Dette blir bra, Heidi! Klem

Anne sa...

Dette mestrer du ja Heidi, det er kun litt øving som skal til, og ja, ikke minst tilgang på `baby`ser` :-)

Du skulle bodd nære et sykehus, gått på fotobesøk der!! det hadde jammen vært noe det. Tilgangen hadde jo vært formidabel da gitt!!

Bildene her var jo bare helt smelt smelt, og selv en 40 åring kjenner at hormonene slår litt krøll på seg gitt.

Varm Anneklem til deg, og jeg gleder meg stort å se hva du får til. Krysser fingre for deg vennen.

2søtesmå sa...

Så spennende! De er heldige de som har vunnet! Gleder meg til å se noe av resultatene her inne! ;)

By the way, har endelig et "svar" på utfordringen din (portretter). Ta en titt på bloggen min! Klem

http://tosnupper.blogspot.com/2011/01/fotoutfordring-og-blogglandet.html

drømmefabrikken ♥ sa...

Hei,
Tips og tips fru blom. Jeg tror de viktigste tipsene jeg kan gi er tålmodighet, tid og veldig varmt studio. (VELDIG varmt) Ellers så har jeg vel ikke så mye stalltips. Man må kjenne selv hvordan det føles å håndtere en nyfødt baby og finne sin egen teknikk tror jeg. Det er best sånn:-)

LYKKE TIL:):)
Gleder meg veldig til å se resultatet!

Kristine sa...

SÅ flotte bilder. Fin blogg har du også :) Moro! Denne skal jeg følge med på :)

Søk i denne bloggen