søndag 23. mai 2010

Er det ikke rart....

....at når vi blir mamma'er så har vi fått VERDENS deiligste barn?? Jeg tror alle har det sånn! Da jeg fikk Rebekka, husker jeg min undring over at JEG hadde fått verdens nyyyydeligste jente! He,he, det er jo herlig ordnet fra naturens side!! Regner med det er flere bloggere som har fått det!!? :)
Men -  i dag har jeg hatt en sånn herlig følelse i kroppen: en dyp takknemlighet over de barna jeg er tiltrodd, - og en kjekk og herlig mann!
Vi tok toget til Bryne for å heie på vår spreke pappa, som skulle sykle "Garborg-riket" - et sykkelritt på 8 mil. Vi hoiet og heiet, og koste oss! Jeg vant til og med et gavekort på kr 500,-. (Jeg tippet antallet tagger på et sykkeltannhjul.... ;) )
Her er mine skatter!

Rebekka (7 1/2):
David (4) fornøyd med isen:
Andreas (snart 6):
David:
Rebekka:
Min kjære, 200 meter fra mål!! (ser ikke ut som om han har syklet 8 mil på sykkel...)
Rebekka:

God pinse alle sammen! :) Kos dere med familie og venner, og de dere er glad i!

10 kommentarer:

Anne sa...

Nydleige foreldre får nydelige barn, og den lykkefølelsen du her skriver om, jo da den kjennes i dette morshjerte også :-) Ble velsignet med en jeg da, som er 17 nå, og så sier folk `bare` en???? Har du `bare` han??? husker selv han reagerteveldig på det når han var lite,for det er just ikke bare bare, han er jo livet mitt jo :-)

Håper hele bunten har gode pinsedager.

Anneklem

Anonym sa...

Har akkurat samme følelse jeg også - det kjennes godt! Nydelige bilder, og motivene dine er jo så villige. Hvordan får du det til? Skulle neimen ikke tro mannen din hadde syklet 8 mil, nei. Han ser jo så opplagt ut :) Ha en fortsatt fin pinse, Heidi!

Bergane sa...

Hei! Både Aud Irene og jeg kjenner ikke den mannen på sykkelen. Hvem er han? Ser rett og slett ut som en spreking....

Berit K. Høyland sa...

Den mannen er min bror!! :) Ser jo kanonsprek ut! :) (bittelitt imponert av deg, Jens!) :)

Herlige bilder og god og sann tekst! :)

Det ene bildet av David var jo bare helt knøs! :)

HansHB sa...

Flotte bilder dette. Likte godt effekten på syklisten, farge + s/h

Bling - our elf on the shelf sa...

Jeg har også verdens flotteste unger Heidi, vi er nok bare laget slik tror jeg :) Og det er så vist ikke bare jeg som har en flott liten Rebecc/kka gitt, vakker jente. Kjekke gutter også :)
Hva var riktig anntall foresten, jeg hadde nok aldri klart å tippe det så sjelden som jeg ser på en sykkel *fnis*

Anonym sa...

Å, de e så sjønne di ongane der!
Eg elske de herlige ongane alså :)
Sjønnaste ongane i verden :)!!<3

Liv Johanne sa...

Enhver mor (og far) kjenner seg nok igjen i det der, ja.. ;)
Nydelige bilder!
-Har kikket meg rundt i bloggen din her, og legger deg til i blogglista mi, her var det mye inspirasjonog hente :)
Likte bildene fra svanesjøen under her -Nydelige barn og godt formidlet!

2søtesmå sa...

Klart du har de deiligste barna! Det har jeg også! ;-)
Min husblogg er: www.rotnebuvegen4.blogspot.com

Jeg må gi deg tillatelse, så bare gi meg en epost jeg kan registrere! Hyggelig at du vil kikke innom. Har blitt litt lite oppdatering i det siste, men det kommer, det kommer... :)

Else Marie sa...

Oj, her var det mye spennende og helt fantastiske bilder!! Glad for at jeg oppdaget denne bloggen, mye å lære for en nybegynner å se her. :)

Søk i denne bloggen