torsdag 1. september 2011

Lise Marcela!

Jeg fikk ta konfirmasjonbilder av Lise Marcela, og det var veldig kjekt! Hun var sååå flink til å slappe av, posere, og bød på seg selv under hele fotograferingen! Veldig gøy både for konfirmant og fotograf! Resultatet er blitt flere "utradisjonelle" bilder, som jeg tror vil være til glede for henne og familien lenge!
Her er et lite knippe bilder av den flotte konfirmanten:





 Jeg bare eeeelsker lyset og stemningen i dette bildet, og kunne tapetsert en vegg her hjemme med det....





Fantastisk jente, ikke sant?? :)

11 kommentarer:

drømmefabrikken ♥ sa...

Fantastiske bilder! Jeg elsker lyset og stemningen! Nydelige jente også! Love it!!

Anne sa...

Å Heidi, du er råflink!! en ser den kontakten du her har fanget med den kjekke jenta, hærlig hærlig.

Håper å finne noen kanidater jeg kan øve meg på med portretter jeg også, for her er jeg helt blank faktisk.

God helg til deg!! nyt den!

Villblomsten sa...

Flott jente og flotte bilder !! :-)
kjempetøffe bilder !! :-)

Villblomsten sa...

Hvor i Norges land må man bo får å få lov å bli tatt bilder av deg da ? :-)

Pia sa...

Ei flott jente, ja! Og kult med utradisjonelle bilder!

Irene sa...

Flotte bilder ! May -Elin så på de ilag meo skal ta bilde av meg og d meg.. å eg vil at ho skal ta bbilder av meg og .. :-)

Snap Dragon Photography sa...

Thanks for dropping by my site and commenting! Yes Orlando only has one season-Hot! Love your photographs. Hope to see more of your work. -Keith

Irene sa...

Nydelige bilder ... du har virkelig fått frem utstrålingen denne flotte jenta har!

God lørdag!

Irene

Trine Lill sa...

Du er rå Heidi!!!Utrolig fine og tøffe bilder!:D :D

Kathrine sa...

Det var en flott modell! Og gode bilder!

:)

Unknown sa...

For en flott billedserie - og ja ikke vanskelig å se at hun koste seg foran kamera.
Flotte minner for både foreldrene og henne.

Søk i denne bloggen