søndag 26. september 2010

Familiefotografering

I sommer møtte jeg denne flotte familien på Kvitsund i Telemark. Den vakre "hagen"/eiendommen på Kvitsund er ideell for fotografering, så det var ikke vanskelig å si JA til familiebilder der og da! Bildene er tatt i 8-tiden på kvelden. Familien består av mor og far, Benedicte, Ørjan og Vegar. Benedicte var veldig lett å ta bilder av, hun poserte, smilte, og syntes det hele var gøy!
Ørjan og Vegar syntes det var LITT gøy! :)
De to guttene har fantastisk flotte brune øyne, lange øyenvipper, og er sjarmerende som bare det!
Jeg vedder på at de to kommer til å knuse mange pikehjerter! :)











Mor og far - ikke så verst de heller?? :) :)

6 kommentarer:

Anne sa...

FOR en hærlig gjeng :-) og jeg ser du fikk dem både til å slappe av, le og kose seg stort, bare det får du ta til deg og nyte. Ikke alle har den egenskapen en gang Heidi.
Virkelig flotte familiebilder har du skapt!

Pia sa...

Så mange flotte bilder!

Liv Johanne sa...

Fine familiebilder! Ser ut til å være litt av et sted å ta bilder på :)

drømmefabrikken ♥ sa...

Utrolig vakkert, Heidi! Du er rå!

Vingesus og Julebrus sa...

Fantastiske bilder!!
Takk for hyggelig kommentar inne hos meg for en tid siden. Alltid hyggelig når nye stikker innom - for da får jeg se nye blogger også!!

Prøvde å finne ut av det, men jobber du som fotograf eller er du bare veldig dyktig hobbyfotograf?! Syns du hadde utrolig flotte bilder her. La meg til som følger jeg!! : )

Bling - our elf on the shelf sa...

Du er dyktig du Heidi :)
Fantastisk gjeng du har tatt bilder av også!
I morgen skal jeg til min søster å ta "julekortbilder" av de fire smågutta hennes, men før det skal vi ha en far-sønn seanse med Noah og gubben her hjemme. Foto er gøy :))

Søk i denne bloggen