onsdag 27. januar 2010

Jeg har fått min første blog award!

Trille har gitt meg min første blog-award, og det var kjempekoselig! Tusen takk! :) Det følger med noen "must", og dette skal jeg gjøre nå når jeg har mottatt awarden:

1. Kopier awarden til bloggen din.









2. Link til den personen som ga deg awarden.


3. Fortell 7 interessante fakta om deg selv.

(1) Jeg er ekte Siddis, dvs født og oppvokst innen Stavanger kommune! :)
(2)Som barn var jeg UTROLIG beskjeden!! ALT var flaut og pinlig.... (vokste det av meg...:))
(3)Jeg "flyttet" hjemmefra da jeg var 16 år, gikk 3 år på videregående internat-skole på Tryggheim på Jæren. (45 minutters togtur hjemmefra....:) )
(4) Jeg har gått i kunstløp.
(5) Jeg liker ikke hunder....men gi meg en hest, den er jeg ikke redd. :)
(6) Jeg er kristen.
(7) Jeg skal starte enkelmanns-foretak på fotograferingen min!

4. Velg 7 andre bloggere som du sender awarden videre til.

Siwan
Tanja
Arya
2søtesmå
Scapa
Om å få livet snudd på hodet
Berit

5. Link til deres blogger.
har gjort det over her!

6. Legg igjen en kommentar i bloggen deres slik at de får vite om denne awarden.
oki-doki!

2 kommentarer:

Gry Offernes sa...

Tusen takk, Heidi!! Setter pris på awarden. Tar den med meg ut i havet og gjør den ferdig der om et par dager.

Spennende info ang. pkt 7 forresten... Litt mer info???

klem

Stoltzen2012 sa...

Tusen takk for kommentar, award og utfordring! Holder på med utfordringen nå.. Kos deg i helgen..klem Linda :)

Søk i denne bloggen