søndag 31. januar 2010

Morsomt - med mobilen!

Jeg har fått en liten utfordring fra Scapa. Det er en mobillek:

1. Åpne SMS-innboksen på mobiltelefonen din
2. Hold inn "bla-knappen" mens du teller til fem.
3. Den første setningen i den meldinga du stoppet på, skriver du inn som svar på det første spørsmålet. Deretter holder du inn knappen på nytt mens du igjen teller til fem. Den første setningen i denne meldinga skriver du inn på spørsmål nummer 2. Og så videre.
4. Send denne utfordringen til fem andre.

OK, jeg blar og teller....
- Hva sier du til sjefen din når du kommer for seint på jobben?
*He,he, hils og sei te A at han har rett!
- Hva forbinder du med ordet 'husarbeid'?
* Hei, har du bestilt billetter te Oslo?
- Hva sier du når du er på et offentlig toalett og du oppdager for seint at det er tomt for dopapir?
* Super flott julekort!
- Hva sier du hvis du er vitne til at en gammel dame sklir og brekker lårhalsen?
* Ja, vi flytta for 2 uker siden!
- Hva er din beste sjekkereplikk?
* Hei, hva er prisen på brudebilder?  (ha,ha)
- Hva svarer du hvis din kjære spør "Vil du gifte deg med meg?"
* Hei,hei, og god morgen!
- Hva har du å si til ditt forsvar?
* Vi har sett bildene på bloggen din.

Morsomt! :) Siden jeg har sett denne mobilleken på flere blogger, sender jeg den videre til to stk, men har DU ikke hatt den, så ta utfordringen selv! :) OK, jeg utfordrer Berit og Mona!

1 kommentar:

Berit K. Høyland sa...

sorry, Heidi ... utfordringen ser ut til å stoppe hos meg

Søk i denne bloggen