søndag 20. juni 2010

J,J,A

står for Julie, Janne og Andreas som jeg hadde i studio her om dagen! De var sååå søte (og litt sjenerte), men smile kunne de!! :) I nydelige sommerklær, (og med druer i boksen og vann på flaske), gikk det jo riktig så bra! Et nydelig trekløver!  Andreas var førstemann ut, han skulle vi ta 1-års bilder av, i tillegg til søskenbiler! :) Han var jo til å spise opp!!

Tenk å få sitte på en så stooor bil!
(Veldig praktisk med sånne "sitte-på"-ting til 1-åringer! Da sitter de i allefall i ro ei lita stund!!:))

Janne, Andreas og Julie! :)

Er det ikke nyyyydelig med små fniiiise-jenter??
Storesøster, og en vakker liten frøken!


10 kommentarer:

Unknown sa...

veldig fine bilder!!!!
Du e go!
Eg takke ja til ein utstilling ilag me deg! DET hadde vært gøy :-)

Liv Johanne sa...

Jeg liker portrettene dine bare så godt! :)
Sjarmøren på 1.bilde kunne virkelig kunsten å sjarmere ja!! :)

Gry Offernes sa...

Nydelig igjen, heidi!! God tur til london i morgen. Er IKKE misunnelig...



Jeg lyger!!!!!

klem

Anne sa...

For et trekløver, vekkert og flott fanget sm vanlig.

Åååå det er nå du skal til London!!! god tur også herfra til deg :-) kos deg stort

2søtesmå sa...

Så flotte bilder! Likte spesiet godt fnisebildet og hvordan du hadde satt sammen "bilbildet".

Blir spennende med London!!

P.s bruk link fra min hjemmeside til å komme inn på oppussingsblog! ;)

Bling - our elf on the shelf sa...

Håper du koser deg i London Heidi :)
Bildene var lekre, utrolig flotte barn, og med en dyktig fotograf blir jo resultatet deretter også :)

drømmefabrikken ♥ sa...

hei Heidi!

Tusen takk for superhyggelig kommentar inne på bloggen min! Si meg har du ditt eget studio, eller leier du av andre? Jobber du kun som fotograf nå? Utrolig søte bilder og jeg er så enig så enig angående "sitte-på-ting! til energiske 1-åringer:-)

drømmefabrikken ♥ sa...

Si meg...var du på Audrey Woulard workshopen???!! Ang studio så leide jeg også en sånn type studio inntil nå. Jeg tenkte at jeg skulle se hvordan etterspørselen ble før jeg gjorde noe mer drastisk:-) Det er skummelt å hoppe ut i det med begge bena nå, men samtidig er det veldig godt å ha sitt eget også da:-) Og OM det skal vise seg at jeg ikke lykkes i fremtiden vet jeg jo ihvertfall at jeg prøvde 100%! Jeg syns det er kult å se at så mange av bloggedamene og scrappedamene tør å satse på drømmen sin, og jeg heier på alle sammen med hele hjertet! Klem

Jeanette Jess1 sa...

wow så utrolig mange flotte bilder det var her, har kost meg med bloggen din lenge nå...
Skulle gjerne lært masse av deg ser jeg ;)

Linker deg til blogen min så jeg får følge deg videre, håper det er greit ;)

drømmefabrikken ♥ sa...

Ååååee, kjenner at jeg dør litt av misunnelse akkurat nå!! Hun skulle jeg gjerne ha lært av!!! Hun er helt rååååå!

Søk i denne bloggen