lørdag 19. juni 2010

Pål!

I mai hadde jeg denne konfirmanten i linsa et par timer! :)
Vi fant tonen,  Pål er nemlig lidenskapelig opptatt av engelsk fotball, og skulle bruke konfirmasjonspengene til å reise til London for å bivåne favorittlaget på gressmatta. JEG kan INGENTING om fotball, men ble VELDIG facinert av Pål sine kunnskaper! :) Da han og mamma'n forsvant ut studiodørene, måtte jeg bare si til meg selv igjen: KONFIRMANTER er ålreite linselus!! Staut kar, ikke vel?? :)


Kjekk kar, og alltid et smil!

Plutselig var vi visst tilbake til 60-tallet! :)


Slik ble takkekortet:

Vet dere, han slapp å spare lenge til fotall-turen, han fikk hele turen i gave til konfirmasjonen!! :) Herlig!!

4 kommentarer:

Gry Offernes sa...

Flotte bilder, Heidi!!! Blir virkelig spennende å høre hva du sier til fotoworkshopen i London - og selvfølgelig(!) blir det flygninger!

....selv om jeg sitter stuck her ute fortsatt...

klem

Berit K. Høyland sa...

kjekk konfirmant, ja! :) Jeg hadde veldig sans for location!! :) Domkirkeveggene gjør seg virkelig som bakgrunn! Tøfft! Likte aller best det ant siste bildet - DET ville jeg hatt på veggen, var jeg han ... eller mammaen hans ;)

Liv Johanne sa...

Utrolig fin konfirmantserie! veldig stilig redigering på 60-tallsbildet :)
tror jammen tenåringer i den aldern liker å være foran kamera, jeg, det opplevde jeg også nå for noen uker siden...

Bling - our elf on the shelf sa...

Jeg likte også det siste bildet veldig godt, men de andre var også lekre. En stram og kjekk ung mann du hadde selskap av der gitt :)

Søk i denne bloggen