fredag 11. juni 2010

Louise! :)

Denne uken hadde jeg Louise og mamma'n hennes i studio! Og det er noe eget med 1-åringer!! Litt baby-kropp, uttrykk i ansiktet som KLART gir beskjed om slik man måtte føle! Enten det er glede eller sinne! :) Louise var litt reservert for meg innimellom, og mamma'n hennes gjorde en kjempeinnsats, hoppet, spratt og "bø-et" så Louise bare MÅTTE le! :) Se for ei flott prinsesse!

Kosebamsen måtte få være med på bildene, Louise sin beste venn!!







Er hun ikke herlig??? :) God helg mine bloggevenner! :)

10 kommentarer:

Arnt Ove sa...

For ei flotte jenta, og for en flinke fotograf:)

Liv Johanne sa...

Nydelig jente, og herlige bilder. Nr.1,3 og 4 falt jeg helt for! Super redigering på det siste. Til inspirasjon når jeg skal til med bildene jeg skal ta på søndag. Min første baby-fotografering, og jeg gleder meg :)
Håper jeg får det til som jeg ser det for meg i hodet mitt ;)
(liten jente tre uker)
Ha en fin helg!

Dagrun sa...

Nydelig lita tulle, og flotte bilder. Så flink du er! Har du eget studio?

Anne sa...

SÅÅÅÅÅ utrolig dyktig du er!! og SÅÅÅÅÅ utrolig søt hun var :-)

Bilde nr 2 ble umiddelbart favoritten min, se på det nydleige portrettet da, alle ære til deg kjære venn for at du er så dyktig.

Helg, og regn i Trøndelag, så utrolig typisk å sjø... en gir snart opp for shorts har nok ennå ikke vært på denne huldra, og vi skriver nå midt i juni ja... Nei, en får trøste seg på en annen måte, ikke henge med hue, men pusle med ting som gir overskudd og påfyll.

Ha en superkjekk lørdag!! Anneklem

Anonym sa...

Du verdens min, du er dyktig! For noen flotte bilder av ei skjønn jente! Mange supre bilder nedover i bloggen din her. Du skulle bodd nærmere så skulle du jammen fått lære meg litt om fotografering :) Takk for at du besøker bloggen min, det er så koselig å "se" deg der. Fortsatt god helg, Heidi!

Lina sa...

Ramla over bloggen din!

Nyyyyydelige bilder! :)

2søtesmå sa...

Så flotte bilder du har tatt. Nå er riktignok modellen ei nydelg tulle, men det oser kvalitet av fotografiene. Du er dyktig! :)

Du har fanget flere flotte øyeblikk. Et verdifullt minne for fremtiden. Skulle ønske jeg hadde slike bider av mine søte små.. *drømme*

Ha en fin uke!

Anonym sa...

Nydelige bilder, Heidi! Synes du er kjempeflink!! Når reiser du til England? Er superspent på å høre fra deg etterpå!! Klem, Alice

Gry Offernes sa...

Nydelige bilder, Heidi! Du er jo reneste proffen!!!

Den revne kanten på bildene er rett og slett innkjøpt hos Creashen / Catscrap. Sliter litt med å få lagt inn bildet som png-fil, så jeg har småfusket litt med svart bakgrunn...

Stoltzen2012 sa...

Ååååå for en nydelig jente! Og hun er fanget perfekt i linsen :) Ha en fin-fin dag!:)

Søk i denne bloggen